Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Česká podnikatelská pojišťovna přichází s novou podzimní kampaní a rozdává dárky
2.10.2015 | Veronika Dusová, zpráva České podnikatelské pojišťovny
Česká podnikatelská pojišťovna odstartovala včera novou podzimní kampaň podporující její image univerzální pojišťovny nabízející svým klientům široký výběr produktů z oblasti životního i neživotního pojištění. Kampaň pojišťovny, která v letošním roce slaví 20 let na trhu, doprovází motto „Slavte s námi a získejte k novému pojištění dárek“.
Zobraz diskusi (0)
Česká podnikatelská pojišťovna (ČPP) startuje novou kampaň, v rámci které bude rozdávat dárky i slevy.
„Klienti, kteří si u nás sjednají životní nebo neživotní pojištění, získají k nové smlouvě malý dárek. Každý obdrží navíc kupón v hodnotě až 700 korun, který může uplatnit jako slevu z první platby pojistného při sjednání majetkového a odpovědnostního pojištění,“ říká Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. Slevový kupón je přenosný a platí 12 měsíců od data vydání.
Nabídku životního pojištění najdete zde
Stejně jako již v minulých letech vsadila pojišťovna také v této kampani na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčko. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, nemocnic a dopravních inspektorátů, monitorů MHD v Brně, Hradci Králové, Liberci, Pardubicích, Plzni, Olomouci a Zlíně.
Žebříčky a přehledy:
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Kampaň bude vidět také na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Mediamix zahrnuje také inzerci v tisku, na internetu a na pobočkách formou letáků. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic.
„Slibujeme si, že kampaň přinese kromě zvýšení povědomí o ČPP a jejím dvacetiletém působení na trhu také další zvýšení prodeje, a to nejen v oblasti autopojištění, ale i v ostatních segmentech,“ doplnila Kolaříková.
Nabídku neživotního pojištění najdete zde
Na přípravě podzimní kampaně ČPP již tradičně spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Pojišťovny zlepšily komunikaci a poskytují komplexnější informace
Jaký typ škody je pro dům nejobvyklejší? Ohrožuje nás více voda, vítr nebo zloději?
Tipy na to, jak zabránit nejčastějším domácím úrazům. Nestoupejte na židli s kolečky apod.
Češi museli letos na zahraniční dovolené vyhledat lékařskou péči častěji než minulý rok
Pojišťovna České spořitelny připravila pro své klienty další akci zaměřenou na vážná rizika
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.