Online banka Zuno i na podzim pokračuje v reklamním konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou tématem klišé lákající na úsporu peněz při refinancování.
„Cílem nové komunikační kampaně je, aby se klienti bank kriticky zamysleli nad podmínkami, které jim jednotlivé banky u úvěrů nabízejí. V Zuno víme, že každý chce ušetřit, a říkáme vše na rovinu,“ komentuje kampaň Ewa Golińská, marketing expert online banky Zuno.
Kampaň odstartovala 5. října a poběží celý podzim, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Reklamní spot se odehrává na obědě v jídelně. Kreativci se zamýšlejí nad tím, jak lidem sdělit, že můžou ušetřit na staré půjčce. Začnou z nich padat klišé jako „Co můžeš ušetřit dnes, nenechávej na zítra!“, „Nejsem tak bohatá, abych nemohla šetřit“, „Kdo nešetří s námi, šetří proti nám“, „Kdo nešetří, není Čech“. Nakonec vše zavrhnou a rozhodnou se to říct na rovinu: „Refinancujte v Zuno a okamžitě ušetříte!”
Zuno pro refinancování nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše úrokové sazby starého úvěru. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 % ročně, klient dostane úrok 9,9 % ročně. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 % ročně. Nejnižší nabízený úrok v Zuno je 6,9 %.
Reprezentativní příklad PŮJČKY: Výška PŮJČKY 37 800 Kč, poplatek za poskytnutí 0 Kč, období splácení 12 měsíců, výška měsíční splátky 3 321 Kč, fixní úroková sazba 9,90 % ročně, celková splatná částka 39 858 Kč, RPSN 10,36 % ročně. Pro požádání o PŮJČKU je nutné mít účet v Zuno.
Nový spot si můžete prohlédnout zde:
Refinancujte v ZUNO a okamžitě ušetříte
Autor: ZUNO Bank