Každý nový klient může získat přenesením staré půjčky do Zuno lepší podmínky. Při průměrné výši refinancovaného úvěru 250 000 Kč mohou klienti v Zuno celkem ušetřit i 40 000 korun. Nejlepší sazbu 6,9 % ročně, kterou Zuno nabízí, dostala více než polovina úvěrů přenesených z jiné banky.
Zuno od 7. března rozjíždí novou kampaň propagující refinancování, která se bude objevovat v TV, na internetu i v tištěných médiích po celý rok 2016.
Na nový spot se můžete podívat zde:
NEJ Refinancování půjček od ZUNO - reklamní spot
Autor: ZUNO Bank
Například klient, který refinancuje v Zuno úvěr ve výši 250 000 Kč na šest let s tím, že dosud splácel nevýhodný úrok 11,49 % ročně, dostane v Zuno úrokovou sazbu 6,9 % ročně. Mesíční úspora je 571 Kč a celkově tak ušetří 41 129 korun. To představuje úsporu 42 % na úrocích.
Online, ale i na pobočce
Zuno nabízí své produkty již nejen čistě online, ale i prostřednictvím kontaktních míst Chytrého Honzy. Cílem je lépe oslovit lidi z menších měst a nabídnout jim možnost konzultovat například refinancování osobně.
Více než 52 % refinancovaných úvěrů získalo právě nejnižší sazbu 6,9 % ročně, kterou Zuno nabízí. Třetina dostala do 9,9 % ročně, sazba do 14,9 % ročně připadla na zbylých 15 % přenesených úvěrů. Každý zájemce o půjčku v Zuno ví sazbu dopředu a nemusí čekat na vyhodnocení. Téměř 72 % refinancovaných úvěrů pochází z bank, zbývajících 28 % pochází z nebankovních společností.
„Lidé si myslí, že jim nová banka nedá lepší podmínky, a proto raději nadále splácejí nevýhodné půjčky. Motivace se ale okamžitě změní, když zjistí, kolik mohou ušetřit . Lepší podmínky u nás dostane úplně každý,“ říká produktový expert Zuno Peter Jandura.
Více než polovina lidí v Zuno nejčastěji refinancuje jeden úvěr, 21 % lidí využila konsolidaci dvou úvěrů a 14,5 % konsolidovala úvěry tři. Refinancované úvěry tvoří 28 % objemu všech půjček.