Žebříčky Přehledy

AXA propaguje své nové životní pojištění


23.11.2011  |  Zdeněk Bubák

Finanční skupina AXA podpořila své nové investiční životní pojištění Kumulativ Life televizní a internetovou kampaní. Kromě toho probíhá téměř dvoutýdenní série akcí na 29 pobočkách v 11 krajích.

Televize a internet

Televizní a internetová kampaň, připravená agenturou Leo Burnett, byla zahájena v první polovině listopadu. Součástí kampaně jsou televizní spoty, bannery na internetu a POS materiály na pobočkách skupiny AXA. Zdůrazněna je především hlavní konkurenční výhoda nového pojistného produktu, jímž je každoročně rostoucí věrnostní bonus.


Regionální kampaň

Celkem před 29 pobočkami finanční skupiny AXA vyroste sloup z nafukovacích balonků s rostoucími procentuálními hodnotami, které symbolizují každoročně se zvyšující věrnostní bonus u Kumulativ Life. Stejné balonky budou přítomné hostesky rozdávat kolemjdoucím chodcům. Zájemci o více informací mohou využít služeb finančního poradce, který bude na pobočce také k dispozici.


Regionální kampaň byla zahájena v pondělí 21. listopadu na pobočkách v Brně a bude ukončena v pátek 2. prosince v Novém Jičíně a Praze.

Kumulativ Life

Investiční životní pojištění Kumulativ Life finanční skupiny AXA je určeno především klientům, kteří chtějí investovat a pojistit se s dlouhodobým výhledem. Jeho hlavní výhodou je každoročně se zvyšující věrnostní bonus, jehož výše není omezena horní hranicí. S Kumulativ Life lze investovat do čtyř aktivně řízených fondů, které byly pro tento finanční produkt speciálně vytvořeny.

Více o pojištění Kumulativ Life zde.

Porovnejte si životní pojištění na Finparádě:

Finparáda / Pojištění / Přehled životního pojištění






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.