Žebříčky Přehledy

Od dubna je v NN pojišťovně k dostání nové rizikové životní pojištění. Podívejte se na TV spot


4.4.2016  |  Zdeněk Bubák, zpráva NN životní pojišťovny

NN životní pojišťovna uvedla na začátku dubna na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Pojištění je zaměřeno především na krytí závažných životních rizik. Současně pojišťovna nový produkt podpoří jarní kampaní, která je založena na novém spotu natočeném v několika zemích včetně Česka.


Jarní kampaň NN životní pojišťovny odstartovala 1. dubna, tedy ve stejný moment, kdy společnost uvedla na trh nové rizikové životní pojištění NN Život. Produkt podporuje aktuální trend na českém trhu, kde lidé od pojištění žádají především krytí závažných životních rizik, zatímco pro zhodnocování prostředků využívají jiné investiční nástroje, například podílové fondy.


„Život je plný překvapení – těch hezkých, ale bohužel i takových, které nás nemile zaskočí. Pojistné krytí rizik, která mohou ohrozit kohokoli z nás, je jednou z cest, jak minimalizovat starosti o finance v případě neblahé životní události. Pojištění NN Život je určeno každému, kdo chce ochránit sebe a svou rodinu,“ dodává k novému produktu Kateřina Štěrbová.

Přehled životního pojištění dostupného v ČR najdete zde

Výhodou nového pojištění NN Život je podle NN flexibilita. Klienti si mohou skladbu pojištěných rizik měnit dle svých potřeb i v průběhu pojištění, a to bez poplatků. Stejně tak si mohou upravovat výši pojistné částky, například ji snižovat dle toho, jak splácí hypotéku či jiný úvěr. V rámci jedné smlouvy mohou klienti navíc zajistit celou rodinu (až 2 dospělé osoby a až 10 dětí).

Mediální kampaň



Mezinárodní TV spot skupiny NN navazuje na loňskou kampaň a má podpořit znalost stále relativně nové značky. Spot vychází z reálných životních situací, jež byly natočeny s neherci, a to v několika zemích včetně Česka.

Nový spot vytvořila pro skupinu NN nizozemská agentura Khanna\Reidinga a běží od 1. dubna na kanálech skupiny Prima (např. TV Prima, Prima Cool, Prima Love atd.). Cílovou skupinou jsou lidé ve věku 25–45 let, zejména pak rodiny s dětmi. Mladší věkové skupině bude určena on-line kampaň, která startuje 15. dubna. Dále se NN v rámci kampaně zapojí také do sponzoringu přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji v České televizi, a to od 6. května.

TV video spot NN životní pojišťovny „A na čem záleží vám? “
Autor: NN


U Čechů roste obliba pojištění rizik úrazu nebo nemoci oproti kapitálovému a investičnímu životnímu pojištění. Podle posledních dat o vývoji finančního trhu od České národní banky už objem těchto pojistek přesáhl k třetímu čtvrtletí 2015 hranici 8 miliard korun, což je téměř polovina objemu životního pojištění spojeného s tvorbou rezerv v investičním fondu. Tento trend potvrzují také data a zkušenosti NN. 

Česká populace přesto podle údajů NN zůstává dlouhodobě podpojištěna. V západní Evropě se podíl pojistného k HDP pohybuje okolo 4 %, v Nizozemsku tento poměrový ukazatel činí 2,5 %, ve Velké Británii dokonce téměř 8,0 %. Naproti tomu v České republice je to jen 1,6 %. To je z velké části zapříčiněno i tím, že převážná část životních pojistek Čechů je nastavena na velmi nízké částky. Zatímco odborníci NN doporučují pojistit se na trojnásobek až pětinásobek ročního příjmu, pojistné částky v ČR nedosahují ani 1,5 násobku ročního příjmu.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.