Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
V Česku jako v USA. S bankou v mobilu nejčastěji kontrolujeme účet a posíláme peníze
14.7.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva ZUNO Bank
Více než osm z deseti uživatelů mobilního bankovnictví v USA uvedlo, že přes bankovní aplikaci v telefonu nejčastěji kontrolují stav účtu a historii plateb. Více než polovina lidí posílá peníze přes mobil. Vyplývá to z červnového průzkumu agentury Braun Research pro Bank of America. Podobnou zkušenost mají i tuzemské banky.
Zobraz diskusi (0)
Lidé přes mobil nejčastěji kontrolují zůstatek na účtu, provádí převody mezi vlastními účty a domácí platby, ukazují statistiky
banky Zuno
. Více než polovina respondentů v USA mobilem platí účty a téměř polovina uvedla, že pomocí aplikace platí splátky za kreditní kartu, hypotéku nebo půjčku na auto.
Přes 26 procent uživatelů bankovních aplikací v průzkumu uvedlo, že nejraději posílají peníze přes mobil. V roce 2016 bude v USA 113, 5 milionu uživatelů bankovních aplikací v mobilech a tabletech, odhaduje magazín eMarketer. Jejich počet každoročně roste o několik milionů.
Mobilní aplikace brzy překoná internetové bankovnictví
Podobné trendy jako v zámoří pozorujeme v Česku i na Slovensku. „Počet přihlášení do mobilního bankovnictví dosahuje 67 procent přihlášení do internetového bankovnictví. Před rokem to bylo „jen“ 45 procent. Očekávám tedy, že v příštím roce už bude mít mobilní aplikace více uživatelů než internetové bankovnictví,“ říká šéf vývoje produktů a elektronického bankovnictví banky Zuno Miroslav Endresl.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Mobilní bankovnictví Zuno
podle Endresla měsíčně zaznamená přes 300 tisíc přihlášení. Jen za rok 2015 stoupl počet jejích uživatelů o 40 procent. Od začátku roku 2016 provedli klienti prostřednictvím mobilního bankovnictví Zuno 300 000 transakcí v hodnotě více než dvou miliard korun.
Mobily a online bankovnictví už dokonce podle průzkumů u zákazníků rozhodují o tom, jakou banku si vyberou. „Stačí negativní reference přátel a máte smůlu. Banky, které selžou v inovacích, riskují ztrátu zákazníků a budou mít skutečný problém přilákat nové. Banka v mobilu svojí flexibilitou překonává pobočky. Nikdy není zavřená, klienti ji mají po ruce a informace jsou k dispozici okamžitě. Proto raketově roste význam aplikace v mobilu,“ říká Endresl.
Kromě hlavní mobilní aplikace Zuno si každý klient může stáhnout také aplikaci na
kreditní karty
, na vyhledávání bankomatů nebo na jednoduché nahrávání dokumentů. S nimi má zákazník všechny funkce banky doslova v kapse.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Jaké je mobilní bankovnictví od Zuno Bank? Čtvrtý díl seriálu čeká na vás
Mobilní aplikace: Nejvíc záleží na funkčnosti a designu
Novinky v oblasti platebních karet a mobilního bankovnictví
Klienti ZUNO mohou platit pomocí QR kódů
Češi a mobilní bankovnictví. ZUNO si nechala zpracovat výzkum
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.