Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Česká spořitelna bude modernizovat síť poboček. Jedna z prvních online poboček je na Hlavním nádraží v Praze
16.11.2016 | Zdeněk Bubák, zpráva České spořitelny
Česká spořitelna představila budoucnost svých poboček. Má plán je rozdělit do čtyř typů: malá bezhotovostní pobočka, malá hotovostní pobočka, medium pobočka a velká vlajková loď. Nově, tj. v polovině listopadu 2016, banka otevřela první dva zástupce nejmenšího typu pobočky, tj. malé online akviziční pobočky. Jedna se nachází na Hlavním nádraží v Praze a další v nákupním centru Aupark v Hradci Králové. Další typy poboček pak fyzicky představí během příštího roku. Česká spořitelna tak následuje Komerční banku a ČSOB, které první pobočky v novém moderním stylu již začaly otevírat.
Zobraz diskusi (1)
Velké banky mají velký počet poboček. Pobočková síť České spořitelny čítá přes 600 poboček,
Komerční banky
zhruba 400 poboček a ČSOB (bez obchodních míst Poštovní spořitelny) přes 200 jednotek. Další bankou s velkým počtem poboček je
MONETA Money Bank
, která jich provozuje cca 250. Další velké banky, a to
UniCredit Bank
a Raiffeisenbank, mají každá do 150 poboček. Poslední dvě jmenované banky svoji pobočkovou síť rozšiřovaly nedávno, takže příliš necítí potřebu je modernizovat.
Naopak pobočky třech největších bank, a to České spořitelny, Komerční banky a ČSOB, z velké části fungují již delší dobu. I když většina z nich v minulosti prošla částečnou rekonstrukcí, nevyhovují aktuální digitální době a tomu, proč hlavně klienti na pobočky chodí. Klienti dnes na pobočkách očekávají spíše poradenství v příjemném prostředí a ne přepážky na výběr či skládání peněz. Navíc banky nově soutěží o klienty zejména ve velkých nákupních centrech, kde se pohybuje velký počet lidí. Po počátečním váhání ze strany velkých bank zde již působí téměř všechny klasické banky. Naopak nové menší banky si obchodní centra oblíbily od samého začátku.
Air Bank
v nich vybudovala vzdušné pobočky půdorysně odpovídající jiným prodejním jednotkám v charakteristické zelené barvě. mBank a
Equa bank
vsadily na kiosky, které, jak se zdá, v blízké budoucnosti
mBank
opustí a bude otevírat menší bezhotovostní pobočky zaměřené na online služby a poradenství. Jak budou vypadat nové pobočky mBank jsme psali již zde:
mBank otevřela první pobočku nového typu v ČR. Najdete ji v Českých Budějovicích
.
Komerční banka a ČSOB již nový typ poboček představily dříve. O tom, jak nové pobočky těchto dvou bank vypadají, jsme psali zde:
Komerční banka do konce příštího roku zmodernizuje téměř sto poboček. Viděli jsme, jak budou vypadat
ČSOB postupně realizuje plán na modernizaci poboček
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky spořicích účtů - zde
Česká spořitelna chce změnit prostředí na pobočkách
Do modernizace poboček se pustila i Česká spořitelna. I nadále chce mít největší a nejdostupnější pobočkovou síť a do budoucna sází na kombinaci fyzického poradce a digitálního světa. Díky službě Moje zdravé finance, kterou nově nabízí ve všech svých cca 550 pobočkách, banka chce, aby klienti už do banky jen “nechodili”, ale se s ní především radili, jak co nejlépe hospodařit s penězi.
V úterý 15. listopadu Česká spořitelna na Hlavním nádraží v Praze otevřela jednu z prvních poboček nového konceptu pobočkové sítě. Ten je postaven na čtyřech typech obchodních míst, která se od sebe liší rozsahem nabízených produktů a služeb, zkušeností poradců a vybavením:
malá akviziční bezhotovostní pobočka
malá hotovostní pobočka s novým stylem obsluhy
medium pobočka s kompletní šíří produktů a služeb pro klienty mimo těch prémiových
velká vlajková loď, pobočka, která obslouží všechny klientské segmenty.
Banka další typy poboček postupně představí během příštího roku.
Najděte si nejbližší pobočku jakékoliv banky
Obchodní místo na Hlavním nádraží v Praze je příkladem toho, jak budou fungovat malé pobočky České spořitelny. „Takovou pobočku jsme v naší historii ještě neměli. Je kompletně bezhotovostní a má otevřeno nonstop. Slouží především k akvizici nových klientů a poskytování základních produktů a služeb: účet, kontokorent, půjčku, Peníze na klik a spořicí účet. Přes videokonferenci klienty také dokážeme přesměrovat na kolegy, kteří mají na starosti nefinanční služby, a na hypotečního specialistu. Tento typ poboček budeme v budoucnu otevírat v místech s nejvyšší koncentrací lidí, jako jsou např. obchodní centra, dopravní uzly, rušné obchodní třídy měst,“ řekl Marek Blaha, ředitel pobočkové sítě České spořitelny.
ČS - malá online pobočka Hlavní nádraží Praha
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
Otevřený prostor pobočky je vybaven se snahou o jednoduchost a přehlednost. Skládá se ze samoobslužné zóny, obchodní haly a uzavřené jednací místnosti pro schůzky s klienty a videokonference. Poradci v pobočce nemají své pevné místo, neměli by sedět a čekat, až za nimi klienti přijdou, ale mají je sami aktivně oslovovat. Jejich oblečení bude také méně formální, než je u bankéřů zvykem. Veškerá práce s hotovostí v pobočce je samoobslužná, tedy nebudou zde klasické pokladny, ale přístroje umožňující výběr, vklad a zadání platby. Poradci případně s jejich ovládáním klientům pomohou.
ČS - malá online pobočka Hlavní nádraží Praha
Autor: Česká spořitelna
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
Další nová pobočka tohoto typu je od minulého týdne také v královéhradeckém nákupním centru Aupark a na konci listopadu přibude také jedna i v pražském Obchodním centru Zličín.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Česká spořitelna přichází s vánoční odměnou
Nové virtuální karty pro herní nadšence
Jak banky brání klienty proti telefonátům falešných bankéřů?
Česká spořitelna spouští Investice v Georgi. Umožní sestavit individuální investiční portfolio v mobilu
Česká spořitelna spustila v Georgi personalizované tipy s cílem zvýšit finanční zdraví uživatelů
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.