Žebříčky Přehledy

Mobilní aplikace mBank na videu - nejčastější operace, které klienti provádějí


21.6.2018  |  Zdeněk Bubák

mBank naposledy inovovala své mobilní bankovnictví koncem roku 2017. Přinášíme vám ukázku nejčastějších operací klientů mBank v mobilním bankovnictví. Můžete si je porovnat se stejnými funkčnosti v mobilním bankovnictví vaší banky. Líbí se vám? Stála by vám lepší mobilní aplikace za to, abyste změnili banku?


Pokud chcete v blízké době změnit banku, může vás zajímat, jak vypadá její internetové či mobilní bankovnictví. To, že se klienti z poboček bank postupně přesunuli k internetovému bankovnictví, je známá skutečnost. Další přesun se děje právě v těchto časech, a to od internetového bankovnictví k mobilním aplikacím. Ty jsou stále více využívány a postupně počty operací provedené v mobilu převýší počty těch uskutečněných na počítači.

Čtěte také zde:
Co umí mobilní bankovnictví jednotlivých bank?


Jak nejlépe zjistit, jak vypadá mobilní bankovnictví banky, ke které bychom rádi přešli? Část bank nabízí v rámci své aplikace, kterou si můžete zdarma stáhnout do svého mobilu, i tzv. demo režim, tj. demonstrační část, kde vidíte jednotlivé volby, zůstatky, historie apod. aniž byste museli mít u dané banky zřízený účet. Takové demo najdete u Komerční banky, České spořitelny, ČSOB, MONETA Money Bank, UniCredit Bank a Equa bank. Další možnost, jak si prověřit ovládání nebo design mobilního bankovnictví jsou videa. Přinášíme vám ukázku videí týkajících se mobilního bankovnictví od mBank.

mBank inovovala své mobilní bankovnictví koncem roku 2017. Při té příležitosti vydala videa ukazující ovládání své mobilní aplikace, a to pro nejčastější operace jejích klientů.

Čtěte více zde:
Jaká je nová verze mobilního bankovnictví mBank?



Žebříčky a přehledy:


Tři nejčastější operace klientů mBank v mobilním bankovnictví na videu



Zadání platby



Zadání platby
Autor: mBank

  1. Ve spodní liště mobilní aplikace vyberte "Platby".
  2. Vyberte typ platby
  3. Najděte příjemce nebo vyplňte detaily nové platby.
  4. Zvolte si PIN, který slouží na přihlášení a potvrzování transakcí. V následujícím kroku PIN zopakujte.

Historie transakcí



Historie transakcí
Autor: mBank

  1. Po přihlášení do aplikace se zobrazí poslední transakce. Přetáhněte nahoru
  2. Přejděte na spodek obrazovky a označte "Celá historie".
  3. Klikněte na ikonu lupy v pravém horním rohu displeje. Napište první tři písmena hledané transakce (jméno příjemce nebo název platby).

Zůstatek na účtu



Zůstatek na účtu
Autor: mBank

  1. V levém horním rohu klikněte na ikonu "menu" (tři vodorovné čárky). Poté rozklikněte ikonu "nastavení" (ozubené kolečko).
  2. Pokud chcete zůstatek zobrazit před přihlášením do aplikace, zvolte se seznamu "Můj zůstatek na účtu".
  3. Zvolíte si, jestli chcete zobrazit zůstatek jako částku nebo v procentech.
  4. Rozklikněte ikonku „nastavení“ (ozubené kolečko), kterou naleznete po kliknutí na ikonu „menu“ v levém horním rohu displeje.
  5. V seznamu jednotlivých možností nastavení zvolte „zůstatek“. Můžete si zvolit, zda chcete zůstatek zobrazit již před přihlášením do aplikace.
  6. Ve spodní části je možné vybrat, jestli chcete zobrazit zůstatek jako částku, nebo v procentech, kde si zvolíte výchozí hodnotu pro 100 %.
  7. V případě, že budete mít výchozí hodnotu nastavenou na částku 20 000 Kč, při zůstatku 15 000 Kč se vám zůstatek zobrazí jako 75 %.
  8. Upozornění Aplikace vás může upozorňovat i o pohybech na účtu přímo na hlavní obrazovce vašeho telefonu.
  9. V sekci „upozornění“ můžete nastavit například upozornění na všechny odchozí platby nebo speciální nabídky.






Související články:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.