Žebříčky Přehledy

Noví klienti z řad dětí mohou získat v mBank bonus ve výši až 300 korun


28.3.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva mBank

mBank tento týden přišla s novou akcí, kterou chce přilákat nové klienty z řad nejmladších. Pokud rodiče do konce dubna za své potomky podají žádost o otevření mKonta pro děti pro každého z nich, přispěje na každý z těchto dětských účtů mBank až 300 Kč.


Bonusový mechanismus u nové akce mBank funguje takto: když rodiče budou dětem posílat na jejich nový účet nějaké peníze, mBank jim přidá až do výše 100 Kč měsíčně tu stejnou částku. Během prvních tří měsíců od založení účtu tak může být jejich dítě každý měsíc až o stovku bohatší, a tedy během 3 měsíců může získat ke svým úsporám až 300 Kč navíc.


Žebříčky a přehledy:


mKonto pro děti může rodič, respektive zákonný zástupce dítěti založit od narození až do dovršení 15 let věku dítěte. Do té doby je tak správa finančních prostředků dítěte pod kontrolou a dítě má jen pasivní přístup do svého internetového a mobilního bankovnictví. Rodič, respektive zákonný zástupce, může zřídit účet každému ze svých dětí, pokud je jim méně než 15 let. Zřízení a vedení účtu mKonto pro děti je zdarma a dětský klient může od dovršených 8 let věku svou mKartou běžně platit a vybírat z bankomatů v ČR, přičemž tři výběry měsíčně z bankomatu jsou v rámci tohoto účtu zdarma. Navíc může mít dítě zřízené až čtyři spořicí účty eMax Plus se zvýhodněnou úrokovou sazbou.



Podle banky je založení vlastního bankovního účtu svému potomkovi optimálním prostředkem, jak ho začít učit finanční gramotnosti a odpovědné správě peněz již od útlého věku. „Více než dvě třetiny českých rodičů, kteří svým dětem otevírají vlastní učet, tak činí zhruba v osmi letech. Dítě tak získává zdravé návyky a znalosti v oblasti osobních financí a lépe si uvědomuje hodnotu a správu peněz," vysvětluje Veronika Kalátová, produktová manažerka finančních nástrojů pro děti a dospívající v mBank.






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.