Žebříčky Přehledy

Hlasově ovládaná služba Alexa umí nově najít nejbliží bankomat Komerční banky


10.9.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky

Komerční banka jako první v České republice spustila aplikaci pro digitální hlasovou asistentku Alexu od společnosti Amazon. Služba je k dispozici pro všechna podporovaná zařízení od chytrých telefonů až po digitální domácí hlasové asistenty.


Nyní je možné se Alexy v anglickém jazyce dotázat, kde je nebližší bankomat KB nebo jaký je aktuální kurz eura a amerického dolaru dle kurzovního lístku KB. V nejbližší době se bude rozsah informací rozšiřovat stejně jako přechod na češtinu.

„Jde o první, ale zásadní krok, který umožní klientům Komerční banky v rámci běžné hlasové konverzace s umělou inteligencí Amazon Alexa, Apple Siri nebo Google Assistant řešit zcela přirozenou formou rozhovoru ty nejběžnější úkony související s osobními financemi a bankou. Například zeptat se, kolik je zůstatek na účtu, odeslat kapesné dítěti, zaplatit kolegovi za společný oběd nebo zjistit, jak si stojí portfolio investic. Věříme, že digitální konverzační bankovnictví s umělou inteligencí je budoucností, která běžné bankovní úkony brzy zcela ovládne, a stane se naprosto přirozenou součástí našich životů,“ uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.


Žebříčky a přehledy:


V první vlně je podporována platforma Amazon Alexa. Podpora pro obě další hlavní platformy - Apple Siri a Google Assistant - je v přípravě.

V anglosaských zemích jsou v rámci těchto platforem dostupné tisíce dovedností a tyto služby jsou naprosto běžnou a každodenní součástí životů klientů.








Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.