Žebříčky Přehledy

Air Bank začala nabízet Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay


5.11.2019  |  aktualizováno 6.11.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Air Bank

Mobilem platí už 22 procent klientů Air Bank, tj. 173 tisíc osob. K placení využívají Apple Pay nebo aplikaci My Air pro Android. Od dnešního dne mají klienti banky možnost platit také prostřednictvím Google Pay a chytrými hodinkami Garmin a Fitbit.


Platby mobilem přes My Air banka ponechá nadále aktivní pro stávající uživatele služby. Noví zájemci o placení chytrým telefonem se systémem Android si ale mohou zapnout už jen Google Pay nebo využít platby chytrými hodinkami.

„Google Pay má do budoucna velký potenciál hlavně v oblasti online nákupů, a proto se budeme soustředit na rozvíjení tohoto způsobu placení. Očekáváme, že i stávající uživatelé placení mobilem přes My Air na Google Pay postupně přejdou,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.


Žebříčky a přehledy:


Air Bank nyní pro placení mobilem nabízí Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay a Fitbit Pay. Placení mobilem přes aplikaci My Air mohou dál využívat už jen stávající uživatelé.

Apple Pay v Air Bank využívá 85 tisíc klientů, placení mobilem přes My Air má zapnuté 88 tisíc klientů. Celkem klienti Air Bank mobilem zaplatili už 13 milionů nákupů za 5 miliard korun.

Přehled stavu nabídky mobilních plateb u českých bank (listopad 2019)



Mobilní placení - listopad 2019
Autor: Scott & Rose
== Pro zvětšení klikněte na obrázek ==


Po ztrátě nemusí klienti čekat na fyzické dodání platební karty - zaplatí mobilem



Air Bank svým klientům nově umožňuje, aby si platební kartu zdigitalizovali pro placení mobilem ihned poté, co si o ni zažádají. Tuto novou službu mohou klienti využít, nejen když si žádají o zcela novou kartu, ale také když potřebují vydat kartu náhradní.

„Možnost nahrát si novou kartu do telefonu a začít s ní ihned platit v obchodech ocení zejména noví klienti, kteří si účet u Air Bank otevřou úplně poprvé. Dříve totiž museli s placením týden počkat, než jim plastová karta přišla do poštovní schránky. Nově ale mohou platit už od prvního dne v Air Bank. Stačí jim k tomu chytrý telefon, který podporuje funkci placení,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.

Nová služba se ale může hodit i stávajícím klientům banky. A to například v situaci, kdy svojí nebo cizí vinou přijdou o platební kartu a budou potřebovat vydat kartu náhradní. Pokud klient využívá chytrý telefon s funkcí placení, může si do mobilu náhradní kartu ihned nahrát a bez nutnosti čekat na plastovou kartu pokračovat v bezkontaktním placení. Nahrání nové karty pro placení mobilem klienti provedou v aplikaci My Air.

Air Bank měsíčně vydá v průměru 20 tisíc nových nebo náhradních platebních karet. Klienti Air Bank si mohou bezplatně požádat o dvě platební karty a jednu platební nálepku. Náhradní karta je zdarma.






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.