Žebříčky Přehledy

Kooperativa upravila své autopojištění, které nabízí vyšší limity plnění


29.11.2019  |  Zdeněk Bubák, zpráva Kooperativy

Inovaci pojištění motorových vozidel NAMÍRU připravila pro letošní podzim pojišťovna Kooperativa. Zjednodušila se nabídka asistenčních balíčků a k vyšším limitům v povinném ručení získají klienti benefity. Rozšířila se také nabídka volitelných připojištění o pojištění VÝMOL.


„Z průzkumu, který jsme si nechali zpracovat u společnosti Ipsos, vyplynulo, že 50 % řidičů si již někdy poškodilo vozidlo kvůli špatnému stavu vozovky, přičemž často je takové poškození předmětem výluky z pojistného plnění. Proto jsme se rozhodli nabídnout nově i pojištění VÝMOL, které kryje poškození vozidla v důsledku projetí neoznačeného výtluku na silnici,“ představuje novinku Aleš Zethner, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel v Kooperativě. Na výmolu si většinou motorista poškodí pneumatiku a disk, tomu také odpovídá limit 10 tisíc Kč, který Kooperativa u tohoto pojištění stanovila na pojistnou událost. Po klientovi pak bude vyžadovat podrobnou fotodokumentaci výmolu a poškození vozu s celkovou dispozicí místa, kde k poškození došlo.


Žebříčky a přehledy:


Kooperativa upozorňuje na to, že základní limity, které jsou ze zákona 35 milionů na újmy na zdraví a 35 milionů na škody na majetku, nemusí vždy stačit. Proto klientům doporučuje limity vyšší, nejlépe 100/100 milionů Kč. „V novém produktu jsme se vyšší limity rozhodli zvýhodnit tím, že k nim jako benefit přidáme zajímavá připojištění. K limitu 70/70 milionů Kč tak naši klienti získají v ceně úrazové pojištění řidiče, při sjednání povinného ručení s limity 100/100 milionů Kč a vyššími pak přímou likvidaci, úrazové pojištění řidiče a při sjednání společně s havarijním pojištěním i připojištění VÝMOL,“ upozorňuje Aleš Zethner na výhody povinného ručení od Kooperativy. Standardně nyní Kooperativa zájemcům nabídne i limity 200/200 milionů Kč.  



V průzkumu společnosti Ipsos Kooperativa také zjistila, že 29 % klientů autopojištění již někdy využilo asistenční službu své pojišťovny. Nejčastěji, 35 % klientů, z důvodu havárie, 26 % klientů zastavila porucha motoru a 22 % defekt pneumatiky. „Proto jsme se rozhodli zjednodušit a vylepšit i nabídku asistenčních programů. Klienti ve svém povinném ručení i havarijním pojištění automaticky získají variantu ZÁKLAD, kde mají zajištěn zásah při dopravní nehodě. Doporučujeme si ale vybrat program IDEÁL, který zajišťuje rozsáhlou asistenci i při poruše vozidla, v případě havárie pak Kooperativa zajistí i vyproštění vozidla. Nejvyšší variantou je MAX, kde je kromě výše zmíněného zahrnuta například i repatriace vozidla do ČR bez omezení kilometrů nebo půjčení náhradního vozidla,“ doporučuje Aleš Zethner.    

Pojišťovna Kooperativa je v oblasti pojištění motorových vozidel dvojkou na trhu, pojišťuje přes 1,53 milionu vozidel v povinném ručení, 306 tisíc vozidel pak má u Kooperativy sjednáno i havarijní pojištění.      






Související články:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.