Žebříčky Přehledy

Při odcizení či totální škodě můžete namísto standardního plnění získat adekvátní vůz


16.10.2012  |  Michal Bubák

Kooperativa spustila novou službu v likvidaci pojistných událostí motorových vozidel – 100PROSERVIS s naturálním plněním. To znamená, že v případě poškození vozidla zajistí Kooperativa jeho odvoz do nejbližšího smluvního servisu, opravu, vyčištění a předání majiteli na dohodnutém místě.

V případě totální škody nebo odcizení má klient možnost získat namísto standardního plnění adekvátní vůz dle jeho výběru

V případě, že se bude jednat o totální škodu nebo odcizení vozidla, nabídne Kooperativa klientovi možnost, že zajistí jiné vozidlo v odpovídající výbavě a stavu. Klient si pak bude moci vybrat z několika nabídnutých vozů.

„V případě vozů, které nebudou v době pojistné události starší než rok, zajistíme klientovi u našich smluvních partnerů nové vozidlo, které bude stejné třídy a obdobné výbavy. U starších vozidel, do stáří 7 let, mu nabídneme ojeté vozidlo stejného stáří, třídy a obdobné výbavy, nemusí se ale jednat o stejnou značku a typ vozidla. Klient tedy například místo Octavie může zvolit Focus. A samozřejmě i naopak,“ představuje službu Milan Gregor, ředitel Centra likvidace pojistných událostí motorových vozidel v Kooperativě.

V praxi to bude znamenat, že klientovi Kooperativa nabídne možnost výběru z několika vozů dle výše uvedené specifikace a bude záležet na klientovi, jak se rozhodne. Pokud jiné vozidlo odmítne, vyplatí mu Kooperativa pojistné plnění dle obvyklých standardů.

Službu přímé likvidace a komplexní péče o poškozené vozidlo si Kooperativa vyzkoušela u povinného ručení NA100PRO, které si od října 2010 sjednalo přes 140 tisíc klientů. To však řeší jen nezaviněné škody, které klientům Kooperativy způsobili ostatní motoristé. „Využilo ji 3500 klientů, kterým jsme vyplatili pojistné plnění v celkové výši 221 milionů Kč.  V případě 100PROSERVISu rozšiřujeme komplexní péči na všechny pojistné události, tedy, pokud má sjednané havarijní pojištění, i zaviněné naším klientem. Navíc se stejným způsobem postaráme i o klienty jiných pojišťoven, kterým vozidlo poškodil motorista s povinným ručením uzavřeným u Kooperativy,“ doplňuje Milan Gregor.

„Službu 100PROSERVIS si klienti nikde nemusejí sjednávat, automaticky ji získávají všichni klienti, kteří u nás mají sjednané havarijní pojištění, NA100PRO, NA100PROstart, pojištění střetu se zvířetem, živelní pojištění a dokonce i motoristé, kterým škodu způsobil řidič s naším povinným ručením,“ ubezpečuje Václav Runštuk z Úseku pojištění motorových vozidel.







Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.