Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví
2.7.2020 | Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank
Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů klienta nebo sjednání nové debetní karty.
Zobraz diskusi (0)
Raiffeisenbank
svým klientům, kteří vlastní mobilní telefon s operačním systémem Android nebo iOS, nabízí novou verzi aplikace
mobilního bankovnictví
. Hlavní novinkou je chat, který představuje nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do mobilní aplikace, takže bankéři s klienty následně mohou řešit veškeré dotazy včetně otázek na zůstatky, konkrétní transakce apod.
„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku. Abychom jim umožnili s námi ještě lépe komunikovat, otevíráme pro ně nový zabezpečený komunikační kanál pro kontaktování našich bankéřů na zákaznické lince,” říká Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví
Raiffeisenbank
.
Další novinkou, která ušetří klientům návštěvu pobočky, je možnost
změny kontaktních údajů
v bance. Konkrétně se jedná o kontaktní adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace. Nově mohou majitelé
běžných účtů
také požádat o novou
debetní kartu
pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku), nebo si sjednat
bezúročnou rezervu
pro jejich
běžný účet
přímo v aplikaci.
„Snažíme se aplikaci neustále posouvat dál a klientům nabízet další nové zajímavé relevantní funkcionality v oblasti mobilního bankovnictví,“ doplňuje Karbulka.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Raiffeisenbank
na začátku června letošního roku vydala novou verzi aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS, která nově umožňuje klientům nahrát debetní a kreditní karty do
Apple Pay
přímo z aplikace. Přidání karty do peněženky Wallet se tak stává jednodušším a bezpečnějším. V procesu přidání karty nemusí klienti vyplňovat její číslo a není ani potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.
Přehled mobilního bankovnictví v ČR najdete zde
.
A jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat online? O tom jsme již na Finparádě psali v článku, který najdete
zde.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Jak banky vylepšují mobilní bankovní aplikace?
Jaké změny připravila Raiffeisenbank v mobilní aplikaci?
Čím dál více Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Jakou výhodu těmto lidem přinesla Raiffeisenbank?
Nová verze mobilní aplikace Raiffeisenbank nabídne sjednání schůzky na pobočce nebo správu uložených karet
Raiffeisenbank spustila novou verzi mobilního bankovnictví
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.