Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Raiffeisenbank spouští novou verzi mobilního bankovnictví
2.7.2020 | Jan Bachura, zpráva Raiffeisenbank
Raiffeisenbank pokračuje ve vylepšování svého mobilního bankovnictví. Vydává další verzi s novinkami jako je například nahrání platební karty do Apple Pay přímo z aplikace, chat, změnu kontaktních údajů klienta nebo sjednání nové debetní karty.
Zobraz diskusi (0)
Raiffeisenbank
svým klientům, kteří vlastní mobilní telefon s operačním systémem Android nebo iOS, nabízí novou verzi aplikace
mobilního bankovnictví
. Hlavní novinkou je chat, který představuje nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do mobilní aplikace, takže bankéři s klienty následně mohou řešit veškeré dotazy včetně otázek na zůstatky, konkrétní transakce apod.
„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku. Abychom jim umožnili s námi ještě lépe komunikovat, otevíráme pro ně nový zabezpečený komunikační kanál pro kontaktování našich bankéřů na zákaznické lince,” říká Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví
Raiffeisenbank
.
Další novinkou, která ušetří klientům návštěvu pobočky, je možnost
změny kontaktních údajů
v bance. Konkrétně se jedná o kontaktní adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace. Nově mohou majitelé
běžných účtů
také požádat o novou
debetní kartu
pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku), nebo si sjednat
bezúročnou rezervu
pro jejich
běžný účet
přímo v aplikaci.
„Snažíme se aplikaci neustále posouvat dál a klientům nabízet další nové zajímavé relevantní funkcionality v oblasti mobilního bankovnictví,“ doplňuje Karbulka.
Žebříčky a přehledy:
Přehled celé nabídky bankovních účtů - zde
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Raiffeisenbank
na začátku června letošního roku vydala novou verzi aplikace pro zařízení s operačním systémem iOS, která nově umožňuje klientům nahrát debetní a kreditní karty do
Apple Pay
přímo z aplikace. Přidání karty do peněženky Wallet se tak stává jednodušším a bezpečnějším. V procesu přidání karty nemusí klienti vyplňovat její číslo a není ani potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.
Přehled mobilního bankovnictví v ČR najdete zde
.
A jaké produkty lze u jednotlivých bank sjednat a spravovat online? O tom jsme již na Finparádě psali v článku, který najdete
zde.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Čím dál více Čechů nakupuje online z mobilního telefonu. Jakou výhodu těmto lidem přinesla Raiffeisenbank?
Nová verze mobilní aplikace Raiffeisenbank nabídne sjednání schůzky na pobočce nebo správu uložených karet
Raiffeisenbank spustila novou verzi mobilního bankovnictví
Raiffeisenbank spustila novou verzi mobilního bankovnictví. Vychází z aplikace Equa bank
Mobilní bankovnictví od Raiffeisenbank používá již přes 500 tisíc klientů
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.