Žebříčky Přehledy

ČPP umí prohlídku pojištěného vozidla na dálku


23.4.2021  |  Jan Bachura, zpráva České podnikatelské pojišťovny

Česká podnikatelská pojišťovna spustila ostrý provoz asistované prohlídky vozidla technikem na dálku. Klienti už tak při sjednání havarijního pojištění či prohlídky poškození auta nemusejí dorazit s vozidlem do pojišťovny, ale vše mohou vyřídit pohodlně na dálku. Pojišťovna od začátku roku takto při vstupní prohlídce nebo likvidaci škody prověřila v pilotním provozu již stovky vozidel.


Motoristé, kteří si sjednávají havarijní pojištění nebo kvůli poškození svého vozidla nárokují pojistné plnění, museli dříve absolvovat přímou prohlídku svého auta pracovníkem pojišťovny. To v České podnikatelské pojišťovně již neplatí a lidé mohou celý tento proces vyřešit pohodlně prostřednictvím videohovoru zcela online. Tuto technologickou novinku, kterou si vyžádala přetrvávající pandemická situace, převádí pojišťovna z pilotního režimu do běžného provozu.

Přehled pojištění motorových vozidel najdete zde

Proces probíhá tak, že po vzniku zakázky na prohlídku, technik společnosti Global Expert kontaktuje klienta a nabídne mu možnost videoprohlídky.

„V domluveném termínu technik klientovi zavolá, ověří si jeho přítomnost u vozidla a následně zašle prostřednictvím sms odkaz na příslušnou internetovou stránku, díky které se propojí videohovorem,“ vysvětluje Bořek Těžký, ředitel úseku likvidací neživotního pojištění.

Technik na dálku instruuje klienta, na co přesně a z jaké vzdálenosti zaměřit mobilní telefon, aby mohl provést fotodokumentaci, včetně kontroly VINu či tachometru a výbavy vozidla. Po celou dobu videoprohlídky klient musí mít stabilní připojení k internetu. Celý proces trvá přibližně 10 minut. Po uzavření internetové stránky s video prohlídkou jsou klientem povolené přístupy navráceny do původního stavu před prohlídkou.


Žebříčky a přehledy:


„Novinka má řadu pozitivních přínosů nejen pro klienta, ale i pro pojišťovnu při úpisu rizika havarijního pojištění či vybraných připojištění k povinnému ručení, a to především nyní, v době pandemie,“ dodává Bořek Těžký.

Výhody tzv. samofocení jsou zřejmé, klient nemusí s vozidlem nikam jezdit, ušetří spoustu času i finance. Stačí mu chytré mobilní zařízení s fotoaparátem a připojením na internet, případně odkaz v sms zprávě přeposlat někomu, kdo takové zařízení má a je ochoten mu ho půjčit.

„Chápeme, že někteří lidé ale stále dají přednost klasické prohlídce a nafocení vozidla technikem. V takovém případě si mohou domluvit prohlídku vozidla na infolince pojišťovny. Klient pak v domluveném termínu přijede na „drive-in“ prohlížecí místo nebo v případě svého nepojízdného vozidla se technik společnosti Global Expert dostaví na s klientem dohodnuté místo. Technik předem klienta upozorní, jaké dokumenty si má pro prohlídku připravit,“ doplňuje Bořek Těžký.

RIXO.cz je online pojišťovací služba, která lidem srovná všechny typy pojištění. Srovnat a sjednat si můžete povinné ručení, havarijní pojištění, pojištění majetku, pojištění odpovědnosti i životní pojištění. Služba také zkontroluje kvalitu stávajících pojistných smluv klienta a uloží je na jedno místo – do klientské aplikace. Službu si můžete vyzkoušet zde  >>>
Reklama







Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.