Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Novou značkou ERSTE vzkazuje Česká spořitelna korporacím, že jim má co nabídnout
17.10.2012 | Michal Bubák
Korporátní klienti České spořitelny budou od 22. října 2012 nově obsluhováni pod hlavičkou Erste Corporate Banking. Česká spořitelna má pod novým názvem za cíl stát se do konce roku 2014 nejúspěšnější korporátní bankou ve většině hlavních segmentů.
Nové logo cílí na změnu zkresleného vnímání České spořitelny jako banky obsluhující jen drobnou klientelu
Rozhodnutí změnit obchodní název vyšlo z důvodu zkresleného vnímání České spořitelny jako banky určené zejména pro drobnou klientelu. Mezi společnostmi neexistovalo povědomí o tom, že Česká spořitelna se též silně zaměřuje na obsluhu korporátních a municipálních segmentů, což bylo pro banku limitem ve využití obchodních příležitostí.
„Větším podnikům a korporacím připravujeme řešení na míru ve všech produktových skupinách. Stejně tak pro segment malých a středních podniků, jimž jsme k dispozici ve třinácti regionálních korporátních centrech České spořitelny, máme vytvořeny specializované programy a řešení,“ říká Daniel Heler, člen představenstva České spořitelny.
Příkladem služeb korporátním klientům jsou tzv. TOP programy, které zajišťují týmy specialistů na zemědělství, energetiku, export a inovace s cílem nabídnout klientům specifické produktové řešení.
Změna značky se klientů banky nijak
fakticky nedotkne
Na otázku, jak se změny dotknou stávajících klientů, odpovídá Daniel Heler, že klienti budou informováni o změně značky, fakticky se pro ně však kromě druhého loga v dokumentech a distribučních kanálech nemění nic. Čili všechny firmy zůstanou nadále klienty České spořitelny s tím, že službu získají pod hlavičkou Erste Corporate Banking. Čísla účtů i smlouvy zůstávají beze změny
Změna značky se netýká klientů z veřejného a neziskového sektoru. U této klientské skupiny si ponechá banka svoje původní označení Česká spořitelna.
Transformace korporátní části České spořitelny vrcholí
Změnou názvu na Erste Corporate Banking vyvrcholila transformace korporátní části České spořitelny. Probíhá souběžně s ambiciózním projektem transformace drobného bankovnictví České spořitelny. Výsledkem proměny banky budou čtyři různé způsoby obsluhy a přístupu ke klientům pro nejbonitnější, movitější a masový segment v retailovém bankovnictví, služby pro podnikatele a mikro podniky. Ty spolu s Erste Corporate Bankingem přeneseně řečeno otevírají pět různých dveří do banky.
O budoucích plánech České spořitelny segmentovat své klienty a dalších změnách si můžete přečíst také v článku:
Česká spořitelna bude mít nově 4 tváře a 4 barvy. Kterou tvář nabídne Vám?
Včela jako tradiční symbol spořitelen
Pro drobné bankovnictví celé skupiny Erste připravuje banka na konci příštího roku změnu loga. Červené S má nahradit symbol včely, který chce navázat na historii spořitelen. V minulosti ho totiž používaly téměř všechny spořitelny nejen v Rakousku, ale i ve střední a východní Evropě.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Česká spořitelna přichází s vánoční odměnou
Nové virtuální karty pro herní nadšence
Jak banky brání klienty proti telefonátům falešných bankéřů?
Česká spořitelna spouští Investice v Georgi. Umožní sestavit individuální investiční portfolio v mobilu
Česká spořitelna spustila v Georgi personalizované tipy s cílem zvýšit finanční zdraví uživatelů
Žebříčky a přehledy:
Žebříček s nejlepšími osobními účty podle odborníků - zde
Žebříček s nejlepšími spořicími účty podle odborníků - zde
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.