ZUNO Bank se chce odlišit v reklamě od konkurence a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně. Přichází s novým konceptem, který chce sdělit, že v reklamě ZUNO Bank žádná klišé nenajdete. Reklamní spoty budou zaměřeny na půjčky.
Nové spoty, se kterými ZUNO Bank přichází, si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty, šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes, nebo roztomilá zvířátka.
„U nás klišé v reklamách nenajdete. Řekneme vám to narovinu,“ sděluje hlavní hrdina v reklamě. Spoty jsou zaměřeny na půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející. Podstatné je tedy to, že na uvedenou sazbu dosáhnou jen řádně splácející klienti (viz Paramety akce níže).
„Novou kampaní reagujeme na silný konkurenční boj bank. Jsme přesvědčeni, že moderní bankovnictví má být založené na atraktivních produktech a férovém postoji k zákazníkům. Věříme, že tento komunikační koncept posílí vnímání značky ZUNO i jejích produktů,“ říká šéf marketingu banky Bohdan Fedor.
Kampaň odstartovala dnes, tj. 17. března, a reklamní spoty poběží na Nově, Óčku, Primě a na TV Barrandov. Podpoří ji také online bannery, city lighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích.
Reklama bez klišé: PŮJČKA za 7,9 % pro každého
Autor: ZUNO Bank
Kampaň vytvořil interní tým banky ZUNO ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
Parametry marketingové akce:
- povinný běžný účet v ZUNO Bank (vedení: Účet 0 Kč / měs. // Účet Plus 0 nebo 68 Kč / měs.)
- min. výše úvěru 50 000 Kč
- min. doba splatnosti 1 rok
Způsob vyplácení odměny za řádné splácení úvěru:
- při schválení úvěru bude klientovi vypočtena standardní úroková sazba, jakou by dostal za normálních okolností
- za každých 12 měsíců bezchybného splácení bude klientovi na účet vrácena částka, která představuje rozdíl mezi výškou splátek podle schválené úrokové sazby a výškou splátek podle úrokové sazby 7,9 % ročně