Žebříčky Přehledy

Více než třetina klientů Komerční banky ovládá svůj účet přes mobilní telefon


21.12.2018  |  Zdeněk Bubák, zpráva Komerční banky

Komerční banka informovala o tom, že již 600 tisíc jejích klientů si stáhlo a aktivovalo aplikaci pro mobilní bankovnictví Mobilní banka nebo Mobilní banka Business. Mobilní bankovnictví Komerční banky tak využívá již třetina jejích klientů. Banka tvrdí, že za nárůstem zájmu o tuto aplikaci stojí bezplatné bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a řada inovací, jako například Face ID (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstů nebo propojení na chytré hodinky.


„Mobilní bankovnictví využívá v Komerční bance 36 procent všech klientů, což je na českém trhu nejvyšší podíl. Kromě důrazu na bezpečnost a inovativnost se zaměřujeme rovněž na to, aby bylo ovládání mobilního bankovnictví jednoduché, rychlé a intuitivní. Proto také na jeho vylepšování spolupracujeme přímo s našimi klienty,“ uvedl David Barczi, odpovědný za rozvoj digitálních kanálů.


Žebříčky a přehledy:


Komerční banka (KB) byla první bankou v ČR, která umožnila při ovládání účtu prostřednictvím mobilního telefonu autorizovat platební transakce otiskem prstu. Tím se zrychluje a zjednodušuje schvalování plateb, a to při zvýšení bezpečnosti. Jako jedna z prvních bank v ČR zavedla KB možnost platby u obchodníků přes mobilní telefon.

Na začátek příštího roku plánuje Komerční banka spuštění plateb přes telefony Apple – Apple Pay. Banka ve své aplikaci zobrazuje i bankomaty cizích bank (aktuálně Air Bank a další připravuje) a umožnila prostřednictvím mobilní aplikace nahrát klientům jejich občanský průkaz a ušetřit jim cestu na pobočku.







Související články:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.