Zaměřili jsme se na finanční produkty, které získaly ocenění odborníků v soutěži Finanční produkt roku 2022 a také jsou pozitivně hodnocené veřejností. Které produkty to jsou?
Běžné osobní účty
Za běžné účty u odborníků boduje MONETA Money Bank - Běžný účet Tom Plus, který získal první místo v hodnocení Finanční produkt roku 2022 a také má zajímavé hodnocení veřejnosti i když Cenu veřejnosti za rok 2022 běžný účet od MONETY nakonec nezískal.
Podnikatelské účty
Za podnikatelské účty zabodovala v odborné soutěži Fio banka s Fio podnikatelským účtem, který získal druhé místo v hodnocení Finanční produkt roku 2022 a ocenění v Ceně Veřejnosti za rok 2022.
Spořicí účty
Ve spořících účtech všech vkladových kategorií menší, střední a vyšší vkladatel v odborné soutěži Finanční produkt roku vybojoval druhé místo Spořicí účet od Max banky, který také získal i dobré hodnocení od veřejnosti. Cenu veřejnosti za rok 2022 ale v této produktové kategorii nakonec získala Banka CREDITAS se Spořicím účtem +. Ta získala lepší poměr počtu hodnocení a průměrné známky, která vychází z pětistupňové škály. Spořicí účet + od Creditas pak získal třetí místo u odborníků za Finanční produkt roku 2022 v kategorii menších vkladů.
Stavební spoření
U stavebního spoření je soulad jak v hodnocení odborníků, kdy první místo ve Finančním produktu roku 2022 i Cenu veřejnosti za rok 2022 získalo stavební spoření od Stavební spořitelny České spořitelny.
Termínované vklady
U termínovaných vkladů se shoduje hodnocení odborníků i veřejnosti. Termínovaný vklad od NEY spořitelního družstva získal v obou kategoriích první místo a to jak ve Finančním produktu roku 2022, tak i Cenu veřejnosti za rok 2022.
Doplňkové penzijní spoření
V této produktové kategorii krakuje Allianz penzijní společnost, která získala jak první místo v hodnocení odborníků Finanční produkt roku 2022, tak i první místo v hodnocení Cena veřejnosti za rok 2022.
Spotřebitelské neúčelové úvěry
V této produktové kategorii u odborníků za rok 2022 vyhrála PRESTO Půjčka na cokoliv od UniCredit Bank a i když nezískala Cenu veřejnosti za rok 2022, dosahuje jako druhý produkt nejlepší poměr počtu hodnocení a průměrné známky, která vychází z pětistupňové škály.
Hypotéky
U odborníků za produkt hypotéky získala Finanční produkt roku 2022 Česká spořitelna a dosahuje také velmi dobré hodnocení u veřejnosti, nicméně s menším počtem hodnotitelů.
Rizikové životní pojištění
U odborníků za rok 2022 získala Allianz pojišťovna s rizikovým pojištěním Allianz ŽIVOT první místo za Finanční produkt roku 2022 a tento produkt bodoval i u veřejnosti a získal první místo Cena veřejnosti za rok 2022.
Vyhlášení dvanáctého ročníku Finparáda - Finanční produkt roku 2022 v Česku najdete zde
Žebříčky a přehledy:
Finanční produkt roku - hodnocení odborníků:
Roční hodnocení Finanční produkt vychází z průběžných výsledků online žebříčků nejlepších finančních produktů, které tvoří obsah portálu Finparáda.cz.
Žebříčky nejlepších finančních produktů sestavují a pravidelně aktualizují specialisté společnosti Scott & Rose na základě každodenního zpracování, srovnávání a analyzování mnoha dat a informací z oblasti finančního trhu.
Produkty jsou hodnocené podle kritérií, kdy každé kritérium má určitou váhu. Kritéria hodnocení jsou uvedena u každého žebříčku a to včetně informace, za které subjekty jsou produkty hodnoceny.
Hodnocení není anonymní, za každou produktovou linii (bankovní účty, spoření, půjčky, pojištění) je zodpovědný konkrétní specialista ze společnosti Scott & Rose.
Hodnocení je tedy transparentní, jednoduché a srozumitelné pro každého.
Cena veřejnosti:
Kromě názoru odborníků, kteří sestavují online žebříčky, zařadila společnost Scott & Rose do soutěže i názor veřejnosti, tj. návštěvníků serveru Finparáda.cz. Zapojení návštěvníků serveru je možné po celý rok prostřednictvím hodnocení jednotlivých produktů ve všech přehledech a kalkulačkách, případně v detailu každého produktu. V přehledech a v kalkulačkách může každý návštěvník hodnotit vybraný produkt ve sloupci „Hodnocení uživatelů" pomocí různě se smějícího či mračícího smajlíka. Produkt s nejlepším poměrem počtu hodnocení a průměrné známky, která vychází z pětistupňové škály (největší úsměv se rovná známce 1, největší mračení se rovná známce 5), získá cenu od veřejnosti. Vyhlášen je vždy jen jeden nejlepší produkt za danou produktovou kategorii.
Reklama: