Air Bank představila rozsáhlý redesign své mobilní aplikace, která pro většinu jejích klientů slouží jako hlavní způsob správy financí. Nový design přináší jednodušší orientaci, lepší čitelnost a sjednocený vzhled jednotlivých služeb.
Redesign aplikace reaguje na dlouhodobý trend, kdy se mobil stává klíčovým místem pro každodenní bankovnictví. Air Bank potvrzuje, že v aplikaci dnes operuje více než 85 % jejích klientů, kteří v ní denně provedou přes 260 tisíc plateb. Nová vizuální identita tak vznikala s důrazem na přehlednost a konzistentní uživatelskou zkušenost napříč všemi funkcemi.
„Redesign aplikace pro nás nebyl jednorázovým projektem. Šli jsme postupně – od jemných úprav kontrastu a práce s barvami až po nové přehlednější komponenty, ikony a ilustrace. Díky tomu jsme mohli změny testovat, sbírat zpětnou vazbu a ladit tak, aby byly příjemné a přirozené pro každodenní používání,“ vysvětluje Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace v Air Bank.

Redesign aplikace Air Bank
Autor: Air Bank
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
Novinky v aplikaci
Air Bank s redesignem mobilní aplikace přináší několik vylepšení, která zjednodušují orientaci, zpřehledňují práci s informacemi a sjednocují vizuální styl napříč službami banky. Uživatelé se díky tomu rychleji dostanou k nejdůležitějším funkcím, mají k dispozici čitelnější prostředí a nově také nástroje, které jim pomohou lépe se rozhodovat například u investic.
- Lepší čitelnost a kontrast – práce s barvami pomáhá lidem se zrakovým omezením
- Nový Chytrý přehled – nejdůležitější informace a nejčastější akce na první pohled
- Nové ikony a ilustrace – sjednocení s ostatními digitálními kanály banky
- Jednodušší komponenty napříč aplikací – čistší formuláře, jasnější prvky a méně rušení
- Investiční pomocník – pomoc při orientaci v nabídce investičních služeb, u vybraných investic nabídne detailní informace klíčové pro rozhodování – očekávaný výnos, dobu investice, likviditu nebo minimální částku

Nový Chytrý přehled v aplikaci
Autor: Air Bank
= Pro zvětšení klikněte na obrázek =
„Naším cílem je, aby se klienti v aplikaci cítili příjemně, rychle se zorientovali a našli vše, co potřebují, bez přemýšlení. Naše aplikace se vyvíjí společně s jejich potřebami,“ říká Jiří Suchý
Mobilní aplikace je pro Air Bank hlavním místem, kde se s ní klienti potkávají. Banka má aktuálně přes 1,58 milionu klientů a více než 85 % z nich aplikaci aktivně používá. Téměř 930 tisíc klientů se přihlásí do mobilní aplikace v průměru 5x týdně. Pro většinu nových klientů je navíc aplikace prvním kontaktem s bankou: 67 % klientů si zakládá účet přímo v ní. Každý den v mobilní aplikaci proběhne kolem 260 tisíc plateb, které zadá zhruba 109 tisíc klientů.
„Mobilní bankovnictví se stalo pro většinu lidí hlavní cestou, jak spravují své finance. I proto je pro nás aplikace klíčová a neustále do ní investujeme, nejen vizuálně, ale hlavně funkcemi, které lidem zjednodušují vše kolem peněz,“ dodává Jiří Suchý.
| Žebříček běžných účtů |  |
| Kalkulačka osobních účtů |  |
| Sjednání běžného účtu |  |