UniCredit Bank přichází s novinkou ve svém internetovém bankovnictví pro firmy v podobě nové funkcionality Trade Finance. Zde jsou podrobnosti, na které jsme se zeptali Daniela Čermáka, z útvaru Cash Management & eBanking, UniCredit Bank.
Jakou hlavní funkcionalitu nabídne tato novinka v přímém bankovnictví?
Novinka umožňuje předkládat bance prostřednictvím aplikace BusinessNet Professional příkazy k poskytnutí bankovní záruky a otevření dokumentárního akreditivu. V aplikaci lze takové příkazy zadat, autorizovat i odeslat. Klienti jistě uvítají i možnost pokročilé správy, kde lze jednotlivé příkazy označovat statusy podle stavu zpracování či je ukládat jako šablony pro opětovné použití.
Kdo může nejčastěji využít této nové služby?
Služba je určena klientům, kteří využívají produkty Trade Finance. Největší výhoda je zřejmá – klienti již nemusí chodit do banky osobně předkládat všechny dokumenty potřebné pro vystavení bankovní záruky nebo k otevření dokumentárního akreditivu, ale mohou vše pohodlně vyřídit ze své kanceláře. Díky integraci řešení do našeho internetového bankovnictví BusinessNet Professional lze navíc provádět zadávání Trade Finance požadavků i správu běžných účtů a platební styk v jediné aplikaci.
Co dalšího chystá UniCredit Bank v oblasti internetového bankovnictví?
V první polovině letošního roku jsme se soustředili na rozšíření našeho internetového bakovnictví do dalších bank skupiny UniCredit. V červenci jsme doplnili celou řadu funkčností v oblasti SEPA plateb a inkas a nyní intenzivně pracujeme na dalším rozšíření možností v oblasti přímé i nepřímé komunikace s účetními aplikacemi našich klientů a zpřístupnění dalších bankovních služeb pro firmy i v elektronické podobě.