Žebříčky Přehledy

UniCredit je další v řadě s bankovnictvím pro chytré telefony


11.10.2011  |  Zdeněk Bubák

Po Equa bank, Fio bance a Citibank je UniCredit Bank další v řadě z bank, u nichž si klient může dopřát komfortu ovládat svůj účet v bance prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu. UniCredit spustila již na jaře letošního roku „Online Banking v mobilu“, což je způsob ovládání přes prohlížeč internetových stránek v mobilu. UniCredit Bank tehdy byla 1. banka na trhu s touto nabídkou. V létě se k ní přidala ZUNO bank a v září mBank se stejným způsobem použití mobilního telefonu pro zadávání příkazů a prohlížení zůstatků, tj. pouze přes internetový prohlížeč. Výhodami aplikace uložené přímo v mobilním telefonu by měl být  vyšší komfort a rychlost přístupu na účet. Banka v mobilu využívá zabezpečení v podobě zabudovaného bezpečnostního klíče (mtokenu), který časově omezeným kódem chrání nejen přihlášení do aplikace, ale i odesílání transakcí.
 
„Hledáme stále nové možnosti, jak našim klientům nabídnout jednodušší a pohodlnější ovládání svých účtů vždy a všude při maximálním důrazu na bezpečnost. Sledujeme nejnovější trendy v zahraničí a využíváme to nejlepší ze skupiny UniCredit tak, abychom uspokojili potřeby našich klientů a zvyšovali jejich spokojenost. To je klíčem k udržení dlouhodobého vztahu s našimi klienty,“ uvedl Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank.
 
Pomocí „Banky v mobilu – Smart Bankingu“ mají klienti okamžitý přehled o svých účtech, debetních a kreditních kartách nebo mohou kdekoliv provádět tuzemské platby. Mohou si jednoduše najít nejbližší bankomat nebo zjistit aktuální kurzy zahraničních měn. Aplikace je podporována pro největší počet typů mobilních telefonů na českém trhu - aktuálně více než 1200 modelů - od chytrých telefonů (iPhone, Google Android, BlackBerry nebo Nokia-Symbian) až po běžné mobilní telefony s přístupem na internet (Java). Banka nabízí možnost si aplikaci vyzkoušet pomocí interaktivního dema na www.bankavmobilu.cz.

Ve všech kontech z aktuální nabídky UniCredit Bank je vedení „Banky v mobilu – Smart Banking“ bez poplatku. Novou službu si mohou klienti zřídit na kterékoliv pobočce UniCredit Bank a UniCredit Bank Expres, navíc do 31. prosince 2011 s atraktivním dárkem.
 
Spuštění „Banky v mobilu – Smart Banking“ je podpořeno také televizní kampaní, která navazuje na image kampaň UniCredit Bank „Jak snadné“.

Porovnejte si parametry běžných účtů a balíčků včetně jejich obsahu:

Finparáda / Bankovní účty / Přehled účtů








Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.