Žebříčky Přehledy

Komerční banka přebuduje své pobočky


29.10.2013  |  Zdeněk Bubák

Komerční banka minulý týden představila nový koncept poboček. Jako první byla podle nového konceptu upravena pobočka v Praze 5 - Anděl. Banka by ráda prostřednictvím nového konceptu zrychlila obsluhu klientů a zvýšila pružnost reakce na jejich požadavky. Mění se nejen systém obsluhy, ale i interiér poboček.



Po vyhodnocení zkušebního provozu na pobočce Praha 5 – Anděl chce Komerční banka inovovat ve stejném stylu dalších 90 velkých poboček v celé České republice. Vybrané prvky konceptu by měly být později použity i na menších pobočkách.

„Přes rozvoj přímého bankovnictví je pro klienty podle dostupných výzkumů a zpětné vazby od našich klientů kvalita obsluhy na pobočce jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru banky. Komerční banka v této oblasti dlouhodobě vede a získává řadu nezávislých ocenění. Od nové podoby poboček očekáváme nejen upevnění těchto prvenství, ale především další hmatatelné zkvalitnění obsluhy našich klientů a zvýšení jejich spokojenosti s našimi produkty a službami,“ uvedl při otevření nové pobočky Albert Le Dirac‘h, předseda představenstva a generální ředitel Komerční banky.

Nový koncept je založen na zvýšení diskrétnosti, rychlosti a podílu nových technologií



Nový design a uspořádání interiéru pobočky umožňuje zvýšení diskrétnosti při jednání klienta s bankéři.

Pro řešení jednoduchých problémů, jako je zadání platby, změna kontaktní adresy či vyzvednutí nové platební karty, bude na pobočce vyčleněn konkrétní zaměstnanec pobočky, což podle banky výrazně zrychlí rychlost obsluhy klientů a zároveň poskytne ostatním bankéřům větší prostor na finanční poradenství.

„Pro jednoduché operace nebude muset klient domlouvat schůzku se svým bankovním poradcem, a přesto bude odbaven rychle a bez čekání,“ vysvětluje Albert Le Dirac‘h.

Banka klade v novém konceptu důraz na využití moderních technologií, jimiž jsou samoobslužné kiosky a tablety, na nichž budou moci klienti řešit vybrané bankovní operace nebo jednoduchou a interaktivní formou získávat informace o produktech a službách bez asistence bankovních poradců.

„Pilotní provoz nového konceptu bude trvat tři až šest měsíců a budeme velmi intenzivně zjišťovat názory našich klientů na tento nový koncept. Předpokládáme, že již po jeho ukončení na pobočce Praha 5 - Anděl budeme mít dostatek informací, abychom nový koncept případně ještě vylepšili a následně jej dále aplikovali na dalších pobočkách“ doplnil Vladimír Jeřábek, člen představenstva a náměstek generálního ředitele Komerční banky.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.