Žebříčky Přehledy

Snížení úrokové sazby u hypotéky přes sociální síť - nový hit mezi českými bankami


1.8.2014  |  Zdeněk Bubák

Nedávno přišla na poli poskytování hypoték s novinkou Česká spořitelna, když začala nabízet hypotéky přes Facebook za výhodnější sazbu než přes jakýkoliv jiný prodejní kanál (více zde). Dnes přichází s obdobnou nabídkou UniCredit Bank, která umožní novým klientům snížit jejich úrokovou sazbu u hypotéky až pod 2 % p.a. Klienti se musí zaregistrovat na speciální stránce a pak sdílet nebo sledovat UniCredit bank na Facebooku nebo Twitteru.


UniCredit Bank slibuje snížení úrokové sazby u nové hypotéky či refinancování až pod 2 % p.a. Je třeba zajít na internetové stránky www.pod2.cz, respektive www.pod2.sk a zanechat zde na sebe kontakt a nasdílet odkaz na stránku či sledovat UniCredit bank na Facebooku či Twitteru.

Až kampaň skončí a finální výše úrokové sazby bude zveřejněna, bankéři UniCredit Bank budou klienty kontaktovat pro uzavření hypotéky s nejvýhodnější nabídkou.

„Patříme mezi bankovní lídry a stále přinášíme klientům nové inovace. Tato kampaň je jednou z ukázek toho, že banka může sociální sítě využívat nejenom jako komunikační kanál a nástroj pro zákaznickou péči, ale také k prodeji svých atraktivních produktů a služeb,“ uvedl Giovanni Guidi, ředitel retailového bankovnictví UniCredit Bank.

Česká a slovenská verze stránky „pod2“ funguje samostatně. V Česku si klienti mohou snížit novou hypotéku či refinancování s dvouletou fixací. Podmínkou je otevření atraktivního U konta od UniCredit Bank.

Kampaň je spuštěna od 1.8. 2014 a poběží nejpozději do 31.8.2014. UniCredit Bank ji spustila ve spolupráci se social media agenturou Socialsharks.






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.