Žebříčky Přehledy

Allianz zahájila novou reklamní kampaň. Bude na billboardech, internetu i v televizi


10.9.2014  |  Veronika Dusová

Pojišťovna Allianz přichází s novou reklamní kampaní zahrnující billboardy, internet i televizní spoty, které už získaly mezinárodní ocenění. Zatímco v minulých letech soustředila Allianz pozornost hlavně na povinné ručení, tentokrát představuje značku v širším kontextu.


Nápad na letošní kampaň vznikl v Austrálii. To, že odtamtud jsou i televizní záběry, však nepoznáte. Jejich pointa je totiž stejná ve všech více než 70 zemích světa.

České hlasy ve spotu patří Martinu Zahálkovi a Kláře Sochorové. Řidiči v autech od protinožců, kde se jezdí po druhé straně silnice, mají volant vlevo. Jak je to možné? Současná televizní technika zvládne změnit i takové detaily.

„Až do konce října máme po celé České republice takřka 70 billboardů, jejichž motiv budeme měnit. Kromě toho budeme mít v následujících šesti týdnech v televizi reklamní spoty, které určitě nepřehlédnete, protože vtipnou formou upozorňují na širokou škálu našich produktů,“ říká Pavel Jechort, marketingový ředitel Allianz pojišťovny.

Jaké produkty Allianz nabízí?

  • Povinné ručení a Havarijní pojištění
  • Pojištění majetku a odpovědnosti
  • Životní pojištění
  • Cestovní pojištění
  • Pojištění pro firmy (auto, majetek, cestovní a životní pojištění, pojištění letadel a pojištění individuálních rizik a průmyslu)
Allianz v rámci letošní podzimní kampaně poukazuje s nadsázkou na to, že ať už se lidem přihodí cokoliv, vždy jim pomůže. Jejím hlavním posláním je co nejvíce ulehčit nastalou situaci. Nezáleží na tom, mají-li lidé zrovna problém s autem, nebo je třeba vytopí soused. Slogan pojišťovny zní „Allianz. Stačí jen zavolat.“






Související články:


Žebříčky a přehledy:



Zpět


© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.