Air Bank dnes spustila další televizní kampaň. V novém spotu s názvem „My vás nelákáme na OD“ varuje před lákavými nabídkami půjček s nízkým úrokem „od“. Na inzerované nízké sazby totiž obvykle dosáhne jen zlomek klientů. Ostatní klienti dostanou při žádosti o půjčku sazbu často i mnohem vyšší. Tyto vyšší sazby nebo dokonce maximální sazbu „do“ ale ve svých reklamách skoro žádná banka neuvádí.
Air Bank přichází s dalším televizním spotem. Ten je tentokrát zaměřen na kritiku praktik některých bank, které vyhlašují u svých půjček tzv. sazby „od“ neboli minimální. Takové sazby ale pak většina klientů nezíská.
Air Bank se před více než třemi lety rozhodla zakořeněné zvyky českého bankovnictví změnit jednou sazbou pro všechny. Tak je stejná pro klienty, kteří splácí včas.
Loni na podzim Air Bank dokonce vymyslela sazbu „do“. Řádně splácejícím klientům dál garantuje sazbu 9,9 %, ale nově jde o maximální sazbu „do“, kterou mohou při řádném splácení získat. Někteří klienti získají sazbu ještě nižší, například 8,9 %, 7,9 % nebo 6,9 %.
Nový televizní spot Air Bank
Nový televizní spot Air Bank: Půjčky - my vás nelákáme na OD
Autor: Air Bank
Maximální sazba „do“ 9,9 % platí u Air Bank pro všechny řádně splácející klienty i při refinancování nebo konsolidaci existujících půjček. Na převod půjčky k Air Bank upozorňuje v televizi aktuálně také reklama „Samec".
Televizní spot k refinancování půjček
Televizní spot Air Bank: Samec
Autor: Air Bank
Na novém spotu Air Bank v oblasti kreativy opět spolupracovala s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD.