Air Bank v sobotu spustila další kampaň. V televizi můžete narazit na nové video „Můj známý“. V kampani se novinka bude střídat s již známým spotem „Veřejná sbírka“. Reklama upozorňuje na skutečnost, že si lidé před tím, než si vezmou půjčku, neporovnají více nabídek, a automaticky se zadluží u své hlavní banky, kde mají běžný účet. Přitom nabídka jiných bank může být výhodnější.
Lidé neporovnávají nabídky půjček od více bank a půjčku si často berou u své hlavní banky, protože si myslí, že jako dlouholetí klienti u ní dostanou tu nejvýhodnější úrokovou sazbu a navíc na peníze nebudou dlouho čekat. Ve skutečnosti ale mohou být sazby u jiných bank výrazně nižší než u domovské banky a ani rychlost získání půjčky už není překážkou.
Některé banky vám za řádné splácení část půjčky vrátí. U Air Bank za řádné splácení klient získává transparentní a vzhledem k poměrům na trhu půjček i nízkou sazbu. Banka tvrdí, že u ní klient jiné banky dostane půjčku stejně rychle, jako by ji získal ve své stávající bance.
Právě na rychlost, s jakou může i nový klient získat u Air Bank půjčku, upozorňuje nový spot „Můj známý“, na jehož vysílání můžete od soboty narazit na českých televizních kanálech.
Televizní reklama Air Bank "Můj známý"
Autor: Air Bank
Druhý televizní spot „Veřejná sbírka“, který se už na obrazovkách v minulosti objevil, se zaměřuje na důležitost porovnávání podmínek u půjček. Češi si už zvykli srovnávat na internetu ceny telefonů, praček nebo třeba i kosmetiky, u půjček si bohužel tento návyk ještě úplně neosvojili. Na „Veřejnou sbírku“ se můžete podívat zde:
Televizní reklama Air Bank "Veřejná sbírka"
Autor: Air Bank
Air Bank na novém spotu v oblasti kreativy opět spolupracovala s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje OMD.