Žebříčky
Přehledy
Bankovní účty
Spoření
Penze
Půjčky
Pojištění
Investice
Banky a pojišťovny
Jak se dostat do pojišťovny bez osobního kontaktu? U Allianz to jde pomocí chytrého mobilu
24.3.2020 | Zdeněk Bubák, zpráva Allianz
Na příkladu Allianz pojišťovny bychom vám rádi ukázali, že i s pojišťovnou lze komunikovat bez návštěvy pobočky a bez kontaktu s jejími pracovníky, který je v období epidemie koronaviru nežádoucí. Allianz nabízí klientům mobilní aplikaci, pomocí které se dostanou ke všem svým pojistným smlouvám nebo zjistí, zda nejsou v prodlení s některou platbou. Mohou sami provádět základní úkony jako změnu údajů, žádost o zaslání zelené karty, nahrání dokumentů ke škodě nebo zobrazení dažových potvrzení. Také přes ni aktualizují stav svého tachometru při vyúčtování autopojištění podle najetých kilometrů.
Zobraz diskusi (0)
„Aplikace Allianz CZ klientům umožžuje nejen jednoduše doložit stav tachometru, ale také zárovež sledovat, co se s údaji děje. Klient v aplikaci uvede aktuální stav kilometrů a nahraje tam fotografii tachometru, kterou může vyfotit přímo z aplikace nebo použít již uloženou. U své
smlouvy
pak vidí informaci, že fotografii nyní zpracováváme, nebo že je zapotřebí dodat novou, například kvůli špatné čitelnosti, nebo že je vše v pořádku a od klienta momentálně nic dalšího nepotřebujeme,“ vysvětluje manažerka oddělení CRM & Digital Allianz pojišovny Jitka Kruntorádová.
Srovnání autopojištění nabízených českými pojišťovnami najdete zde
Výhodou je i to, že klienti nemusí tisknout a archivovat papírové smlouvy nebo korespondenci a vše jim je k dispozici v telefonu. Hlavní informace o pojištění a penzijním spoření mají pořád u sebe a nemusejí někomu volat nebo chodit na pobočky. Aplikaci Allianz CZ lze stáhnout v App Store (iOS) a v Google Play (Android). Přihlásit se do aplikace lze i pomocí Touch ID nebo Face ID.
Žebříčky a přehledy:
Žebříček nejlepšího pojištění podle odborníků - zde
Přehled celé nabídky životního pojištění - zde
Pět nejpoužívanějších částí mobilní aplikace:
SMLOUVY
- Klienti mají přístup ke všem svým smlouvám a vidí, v jakém jsou stavu, zda jsou zaplaceny a s předstihem jsou informováni o blížícím se výročí každé smlouvy.
ŠKODY
- K dispozici je přehled nahlášených škod z majetkového pojištění a autopojištění, včetně seznamu dokumentů, které je třeba dodat pro uzavření likvidace a aktuálního stavu, ve kterém se vyřizování škody nachází.
KILOMETRY
- Klienti vyfotí a hned odešlou fotografii tachometru při výročí autopojištění.
POMOC
- Po stisknutí tlačítka se klienti dovolají na asistenční službu pojišovny, která zařídí odtah vozidla nebo vyslání zámečníka k zabouchnutým dveřím. Zjistí, jak postupovat při ztrátě cestovních dokladů, dopravní nehodě, úrazu apod.
KORESPONDENCE
- Součástí aplikace je také digitální archiv dopisů, zaslaných klientovi ohledně jeho pojistných smluv i nahlášených pojistných událostí.
Fotogalerie
zobrazit fotogalerii
Související články:
Životní pojištění kryje i koronavirus. Jak je to ale přesně?
Nové žebříčky životního pojištění: jedničkou u rizikového pojištění je Allianz, u investičního nově MetLife
Novinky v žebříčcích životního rizikového a investičního pojištění. Jaké jsou nejlepší nabídky?
Žebříček životního pojištění se změnil. Na prvním místě v rizikovém pojištění je nový produkt od Allianz, investičnímu dominuje NN
Nejrizikovější místa na českých silnicích
Zpět
domů
|
zobrazit plnou verzi
Spravovat nastavení cookies
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.