Žebříčky Přehledy

Co je nového u pojišťoven? Allianz používá nový portál a Slavia spouští nový web


22.1.2015  |  aktualizováno 27.1.2015  |  Veronika Dusová, zpráva pojišťovny Allianz, Slavia a Pojišťovny ČS

Co je nového u pojišťovny Allianz a u Slavia pojišťovny? Pojišťovna Allianz vstoupila do roku 2015 s novým portálem, který by měl zrychlit a usnadnit likvidaci škod motoristů. Slavia pojišťovna spouští nový web, který představí službu interaktivního poradce.


Pojišťovna Allianz začala se svojí sítí smluvních servisů používat nový portál CebiCom společnosti Cebia, který zrychluje, usnadňuje a zpřehledňuje komunikaci servisů s pojišťovnami při řešení pojistných událostí na vozidlech. Portál nahrazuje dosavadní složité a náročné vyřizování škod a umožňuje rychlé přenášení dat mezi pojistitelem a smluvním servisem v průběhu celého procesu likvidace škodní události, resp. opravy vozidla.

Systém CebiCom



Systém CebiCom slouží k nasměrování klienta ke smluvnímu certifikovanému servisu, vytvoření dokumentace škody na vozidle, její kompletaci a dále sleduje jednotlivá stádia opravy a likvidace škodní události v režimu on-line. Řada automatických kontrolních mechanismů zabezpečuje dodržení všech základních parametrů smluvní spolupráce mezi pojišťovnou a servisem.

Po vyřízení pojistné události zákazníci získávají podrobný kontrolní list, jehož součástí je kompletní fotodokumentace a kalkulace opravy škody. Ten umožňuje prokázat, že vzniklá škoda na automobilu byla zcela opravena při dodržení všech bezpečnostních a kvalitativních hledisek.

„Portál CebiCom nám nejen snižuje chybovost a časové nároky na vyřízení případu, ale slouží i jako kontrolní nástroj celého procesu likvidace pojistné události. Systém on-line výměny dat efektivně nahrazuje dosud používanou mailovou a telefonickou komunikaci mezi našimi likvidátory a smluvními servisy,“ říká Tomáš Klofát, ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.

„Novinku už nyní využívají smluvní partneři Allianz pojišťovny – téměř všechny jejich autosklo servisy, již více než polovina tzv. neautorizovaných smluvních servisů a postupně se zapojují i autorizované servisy ŠKODA AUTO spolupracující s touto pojišťovnou,“ řekl Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia.


„Během roku 2015 očekáváme, že na náš systém bude napojeno dalších 500 servisů. Zároveň probíhají jednání o využívání portálu CebiCom s dalšími významnými pojišťovnami,“ doplnil Martin Pajer.

Společnost Cebia je známa především z oblasti prověřování a zabezpečování vozidel. Podílí se také na řadě projektů pro pojišťovny, leasingové společnosti a importéry automobilů.

Nový web Slavia pojišťovny



Pojišťovna spouští nový web, který jako první na českém pojišťovacím trhu představí službu interaktivního poradce. Web Slavia pojišťovny přinese přehlednější grafiku, nové technologie a uživatelsky přátelské prostředí s inovovanými on-line formuláři pro hlášení škod nebo zadání on-line plateb.

Součástí nové internetové prezentace je také aktivní mapa 14 poboček a 80 kontaktních míst a další funkce, které uživatelům usnadní komunikaci s pojišťovnou.  

Interaktivní poradce



Nová technologie umožňuje obousměrnou komunikaci, která v on-line prostředí dosahuje efektu srovnatelného s osobním setkáním klienta a odborníka pojišťovny. Interaktivní poradce s protistranou sdílí nejen obraz a zvuk, ale i jednotlivé grafické prvky, interaktivní formuláře nebo statistické údaje o parametrech pojištění.

Technologie umožňuje, aby si pracovník pojišťovny přes obrazovku přečetl potřebné údaje z technického průkazu vozidla, dokončil klientem rozepsaný formulář nebo uzavřel smlouvu. Kontakt s interaktivním poradcem by měl být osobnější a uživatelsky příjemnější než běžný telefonát do call centra.

„Komunikace v oblasti pojišťovnictví se z poboček pomalu přesouvá do on-line prostředí. Interaktivní poradce Slavia pojišťovny přinese každému možnost operativně konzultovat své dotazy k povinnému ručení z tepla svého domova, v době, kterou si sám zvolí a bez nutnosti předchozího sjednání schůzky,“ uvedl Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Jak se on-line setkat s interaktivním poradcem?



Po vstupu na stránky Slavia pojišťovny kliknete na tlačítko „Interaktivní poradce“. Následně se otevře informační stránka se spojením na  interaktivního poradce.

Pro využití této služby je třeba pouze standardní vybavení osobního počítače – mikrofon a webkamera. K této službě není nutná instalace jakýchkoliv programů. Interaktivního poradce Slavia pojišťovny můžete kontaktovat každý všední den od 9:00 do 16:00 hodin.

Nový web je přístupný v českém, anglickém, ruském a vietnamském jazyce a responzivní verzi pro mobilní zařízení.

Nový web Pojišťovny České spořitelny



Pojišťovna České spořitelny spustila nové webové stránky, které jsou více zaměřené na potřeby stávajících i potenciálních klientů. Kromě nového designu tak klient najde přehlednou sekci hlášení pojistných událostí s interaktivními formuláři, může aktivovat pojištění rizikových rekreačních sportů nebo zjistit platební údaje pro svoji pojistnou smlouvu.

Zájemce o pojištění může také zaujmout kalkulačka, která mu podle jeho potřeb doporučí nejvhodnější nastavení pojistky. Zaměřuje se především na to, zda klient potřebuje zabezpečit celou rodinu, pojistit děti, sportuje nebo má hypotéku.

Nejdůležitější změny


  • orientace na klienta – lze aktivovat rizikové rekreační sporty, podívat se na platební údaje a výši pojistného, přehlednější je sekce Hlášení pojistné události s interaktivními formuláři
  • vyhledávání kontaktních míst s využitím polohy návštěvníka 
  • nová kalkulačka životního pojištění – naviguje návštěvníka přes jeho potřeby, více se zaměřuje na zajištění vážných rizik
  • přehlednější webové stránky – nový design, jednodušší orientace, stručnější texty, vylepšené vyhledávání podle klíčových slov
„Webové stránky získaly svěží design a lépe odpovídají potřebám stávajících klientů i zájemců o pojištění,“ shrnuje hlavní změny Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.






Související články:



Zpět


   domů   |   zobrazit plnou verzi
© 2023 Scott & Rose, spol. s r.o.